رگبرگ های سیاه

برگ های سبز با رگبرگ های سفید، باعث میوه دادن درختان می شوند ؛ و برگ های سفید با رگبرگ های سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

رگبرگ های سیاه

برگ های سبز با رگبرگ های سفید، باعث میوه دادن درختان می شوند ؛ و برگ های سفید با رگبرگ های سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

رگبرگ های سیاه

هدف از ساختن این وبلاگ، ایجاد مکانی برای اشتراک خوانده ها و آموخته هاست.

بایگانی

همهمه

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۳ ب.ظ

صدای تمام آدم های اطرافم در ذهنم پخش می شود. تمام کسانی که می شناسم و تمام آن ها که نمی شناسم. صدای تمام کسانی که روزی در این دنیا بوده اند و تمام ِ تمام کسانی که روزی به این دنیا خواهند آمد را می توانم بشنوم. همه با هم در حال حرف زدن اند. بی وقفه، بلند، آرام، با مراعات، بی مراعات، دل سوزانه، سخت گیرانه، ناعادلانه و  خطاب به من.

سرم از این همه صدا سنگین شده. می شنوم و به روی خود نمی آورم. می شنوم و به راه خودم ادامه می دهم. شدت صدا توانایی صحبت کردن را از من گرفته. اصلا نمیدانم این جمعیت، این به ظاهر مومنین و مومنات از کجا پیدایشان شده. هیچ کاری از دستم بر نمی آید. تنها کاری که در برابرشان کرده ام گریه بوده و بس. گریه در کنار "او". در نبود "او". و حتی به بهانه "او".

صدای آهنگ را تا آخرین حد ممکن زیاد می کنم، تا برای چند لحظه هم که شده از شرِ همهمه لعنتی شان خلاص شوم ولی مگر می شود؟ صدای ناهماهنگِ تک تک آدم هایی که میشناسم و نمیشناسم، به ناگاه هماهنگ می شود و دوباره کمر همت میبندد در راه از پا در آوردنم.


 

۹۶/۰۴/۲۷
مهدیه عباسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">