رگبرگ های سیاه

برگ های سبز با رگبرگ های سفید، باعث میوه دادن درختان می شوند ؛ و برگ های سفید با رگبرگ های سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

رگبرگ های سیاه

برگ های سبز با رگبرگ های سفید، باعث میوه دادن درختان می شوند ؛ و برگ های سفید با رگبرگ های سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

رگبرگ های سیاه

هدف از ساختن این وبلاگ، ایجاد مکانی برای اشتراک خوانده ها و آموخته هاست.

بایگانی

هدیه

يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۰۰ ب.ظ

همیشه به روز تولدم که نزدیک می شدم پر می شدم از عجیب و غریب ترین احساسات عالم. غم، شادی، ترس، نگرانی، شعف، غبطه، حسرت، تنهایی و چه و چه و چه. همیشه روز تولدم که می شد همه ی آدم ها را کنار می گذاشتم و می نشستم ساده و صمیمی با خدا حرف می زدم و هر بار در کنار تمام داده ها و نعمت ها هدیه ویژه ای می خواستم. همیشه لحظه ی به دنیا آمدنم که می شد به گذشته فکر می کردم. روزهایی که گذشته اند، روزهایی که نگذشته اند و هیچ وقت نمی گذرند، روزهایی را که ساختم و روزهایی را که ویران کردم. همیشه در روز تولدم، گذشته بود و من بودم و فکرهای بی انتهای بی پاسخ ِ بی سر و ته.

این بار به روز تولدم که نزدیک می شدم پر بودم از شوق. از ذوق. از تو. این بار روز تولدم که شد؛ نتوانستم از خدا چیزی بخواهم. تو هدیه بزرگی بودی که خدا ماه ها زودتر به من داده بود. این بار به جای حرف زدن با خدا، به جای چیزی خواستن، شُکر کنان در چشم هایش زل زدم و به آینده فکر کردم. به روزهایی که خواهیم ساخت؛ به روزهایی که زندگی خواهیم کرد و به روزهایی که خواهد آمد.

این بار در روز تولدم، آینده بود و من بودم و تو بودی و چشم هایم که برای یاری های بیشتر، همچنان به چشم هایش خیره بود.

 

۹۶/۰۶/۱۹
مهدیه عباسیان

نظرات  (۲)

ابتدا تولدتان را ازصمیم قلب تبریک میگویم.و خوشحالم که به آرزوی قلبیتان رسیده اید و این شور وشعف در نوشته هایتان موج میزند،گویا خوشبخت ترین روی زمین هستید.که به درستی اینها، از خصوصیات متولدین این ماه میباشد.
امیدوارم قدرش را بدانید،قدرتان را بدانند.همواره برای این روزها صدقه رد کنید،نماز شکر به جا آورید.
در انتها پیشنهاد میکنم با دفتر خاطرات آشتی کنید و خیلی از حرفها را که اینجا نمیشود بیان کرد،در آن بنویسید و مجبور نباشید در لفافه سخن بگویید.و بعدها صفحات آنرا ورق میزنید و یادش بخیر میگویید😃😃
 با آرزوی خوشبختی و تندرستی برای شما.
پاسخ:
ممنونم. لطف دارید...

همچنین...
سلام مهدیه ی عززیزم.
فراموش کردن روز تولد دوستان صمیمی که به حق دوستشون داریم اتفاقیه بس ناگوار ، که به مراتب برای من افتاده.....متاسفم.
تولدت مبااااااااااااارک
پاسخ:
سلام رکسانا جان
شما عذرتون موجهه...

ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">