رگبرگ های سیاه

برگ های سبز با رگبرگ های سفید، باعث میوه دادن درختان می شوند ؛ و برگ های سفید با رگبرگ های سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

رگبرگ های سیاه

برگ های سبز با رگبرگ های سفید، باعث میوه دادن درختان می شوند ؛ و برگ های سفید با رگبرگ های سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

رگبرگ های سیاه

هدف از ساختن این وبلاگ، ایجاد مکانی برای اشتراک خوانده ها و آموخته هاست.

بایگانی

محرم

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۵۳ ب.ظ

دغدغه‌هایم این روزها عجیب شده‌اند. مثلا می‌نشینم و از الان، به زمستان فکر می‌کنم. که وقتی به دنیا می‌آید، هوا سرد است. تا از بیمارستان به خانه برسیم، سردش نشود! می‌خواهم پتو و روتختی سفارش دهم، اما از هیچی ندانستنم درمورد جنس پارچه‌ها و اینکه کدام برای نوزاد بهتر و نرم‌تر هست، عصبی می‌شوم و به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسم. راحتی‌اش شده دغدغه شب و روزم. ندیده حاضرم برای خوب و راحت بودن‌اش پاکبازی کنم.

.

.

.

امسال، محرم هم طور دیگری شده. هم به خاطر کرونایی که تمامی ندارد، و هم به خاطر دغدغه‌های عجیب و غریبی که گفتم. ته دلم جور عجیبی است. به علی‌اصغر، رقیه و دل مادرشان که فکر می کنم آتش می‌گیرم. جایی خوانده بودم مادری روضه مصور است. و من مادر شده و نشده، تمام نگرانی هایم به روضه‌ای ختم می شوند.

۹۹/۰۶/۰۸
مهدیه عباسیان

تمرین نوشتن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">