رگبرگ های سیاه

برگ های سبز با رگبرگ های سفید، باعث میوه دادن درختان می شوند ؛ و برگ های سفید با رگبرگ های سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

رگبرگ های سیاه

برگ های سبز با رگبرگ های سفید، باعث میوه دادن درختان می شوند ؛ و برگ های سفید با رگبرگ های سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

رگبرگ های سیاه

هدف از ساختن این وبلاگ، ایجاد مکانی برای اشتراک خوانده ها و آموخته هاست.

بایگانی

ژن‌های تغییر یافته، حقیقت تحریف یافته

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۲ ب.ظ

نمی‌دانم تا به حال در مورد بیوتروریسم چیزی شنیده‌اید یا نه. اما این را می‌دانم و مطمئنم که داغ بودن چنین بحثی و جلب کردن توجه تمام اساتید، دانشگاه‌ها و دانشگاهیان نشان از مهم، جدی و پرخطر بودن آنچه دارد که ناخواسته درون آن قرار گرفته‌ایم یا ناخواسته درون آن قرارمان داده‌اند!

وقتی در جریان چنین مسائلی قرار می‌گیری و وقتی که حتی درس و مشقت هم با آنچه که می‌فهمی در یک راستا است و وقتی که بیشتر به عمق فاجعه پی می‌بری، می‌شوی یکی مانند دکتر علی کرمی و با آب و تاب فراوان، با حرص و خواهش، با دل‌سوزی و التماس از همه می‌خواهی تا حتی شده به اندازه‌ی سر سوزنی در این مورد بیشتر بدانند، بیشتر مراقبت کنند و در جهت آگاهی سایرین بیشتر بکوشند...

دکتر کرمی نقدی نوشته است بر کتاب Altered Genes, Twisted Truth. آن را بخوانید و کمی بیشتر در مورد این موضوع بسیار مهم و حیاتی بدانید...

دریافت

 

 

نظرات  (۱۳)

۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۷:۳۳ .: جیرجیرک :.
فکر نمی کردم جذب اینچنین موضوعی بشم اما فایل رو کامل خوندم و باید بگم ممنون که منتشرش کردی. 
پاسخ:
چقدر خوب...
خواهش می‌کنم. البته موضوع خیلی خیلی گسترده‌تر از آنچه که در این فایل بیان شد هست. هدفم صرفا جهت‌دهی به افکار بود...
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۰۶ ...:: بخاری ::...
سلام.
یادمه این کتاب تو صحبتهاشون معرفی شده بود. اون کلیپ ک من دیدم فرموده بودن کسی ترجمه اش کنه و از  این صحبتا. ترجمه شده تا الان؟
پاسخ:
سلام
بله. توی اون کلیپ هم به این کتاب اشاره شده. در مورد اینکه این کتاب ترجمه شده یا نه اطلاعاتی ندارم ولی فکر می کنم که نشده..
چقدر خوشحالم از دوباره دیدن اسم وبلاگت جلوی اون ستاره های زردی که چند روزیه حوصله کلیک کردن روشونو ندارم ...
نویسنده وبلاگ به خواننده هاش تعهد داره خانم محترم :)
من هم به عنوان کسی که یه کم میدونه خیلی سعی میکنم آگاه سازی کنم ولی متاسفانه تقریبا هیچ کس عملا کاری نمیکنه. فقط همه با چشای گرد شده نگام میکنن و بعد هم کار خودشونو میکنن... ولی من به تلاشم ادامه میدم:)
پاسخ:
:))
keep trying...
۰۷ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۴۵ ...:: بخاری ::...
سلام مجدد.
من فک کنم ی نمونه هایی ازش!! پیدا کرمد ینی ترجمه شده اش رو.
حالا دست یافتم میام خبر میدم.
پاسخ:
سلام
چقدر خوب... منتظرم.
 سلام لطفا در این مورد توضیح بدید که گندم و برنج هایی که در مزرعه های شمال کشت میشوند آیا همون محصولات بومی قدیمی و ایرانی هستند یا اینکه ماهیتشون تغییر پیدا کرده و از بذرهای اصلاح شده بوجود اومده اند ؟ مهم اینه که چطور باید مطمئن شد فلان گندم یا برنج بومی بوده و برای مصرف خانواده مضر نیست ؟؟؟؟
پاسخ:
 فکر می‌کنم جوابتون تا حدودی در لینک‌های زیر وجود داشته باشد:

http://www.pezeshk.us/?p=6991

http://www.farsnews.com/13941117001478
سلام
مطالبتون و نحوه اطلاع رسانیتون عالیه.
ممنون میشم کانال زیر هم برای استفاده هموطنان منتشر کنید.
MSLouyeh@
هنوزم این کتاب ترجمه نشده؟
من نسخه اصلیش رو دارم و میخوام ترجمش کنم لطفا اگه اطلاع دارید که ترجمه شده یا نه بهم ایمیل بدید.
من منتظر ایمیل شما میمونم متشکرم ...آروند...
پاسخ:
تا جایی که من اطلاع دارم ترجمه نشده. اما 100 درصد مطمئن نیستم.
سلام وقت بخیر من مترجم هستم و تصمیم دارم این کتاب رو خیلی زود ترجمه کنم.لطفا بنده رو در جریان ترجمه داشتن یا نداشتن اون قرار بدهید.به ایمیل بنده پاسخ بدید باتشکر...

پاسخ:
سلام
تا جایی که من اطلاع دارم ترجمه نشده...
این مغز تخمه های آفتاب گردان دست کاری ژنتیکی شده
سلام.    پی دی اف احتیاج به کلمه عبور داره لطفا  اون رمز رو بگین ممنون.
پاسخ:
سلام
نه... رمز نداره.
سلام خدا قوت؛ می خواستم بدونم آیا ترجمه کتاب توسط انتشاراتی چاپ شده؟
پاسخ:
سلام
تا جایی که من میدونم خیر
سلام‌
حیف است مقاله ای بااین محتوای ارزشمند وروشنگر به زبان فارسی ترجمه نشده تا اتفاقا جامعه ی هدف محصولات  تراریخته که ایرانیان میباشند از تین مهم بی اطلاع باشند.

دم شما گرم کتاب خیلی مفیدیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">