رگبرگ های سیاه

برگ های سبز با رگبرگ های سفید، باعث میوه دادن درختان می شوند ؛ و برگ های سفید با رگبرگ های سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

رگبرگ های سیاه

برگ های سبز با رگبرگ های سفید، باعث میوه دادن درختان می شوند ؛ و برگ های سفید با رگبرگ های سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

رگبرگ های سیاه

هدف از ساختن این وبلاگ، ایجاد مکانی برای اشتراک خوانده ها و آموخته هاست.

بایگانی

تو

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۱۵ ب.ظ

مدت هاست که به دوست داشتن فکر میکنم.

مدت های مدیدی است که به چرایی و چگونگی آن می اندیشم و ناخودآگاه تو هم می آیی و می نشینی کنار تمام فکرهای درهم و برهم... فکرهای درست و نادرست...

چند روزی ست که تمام درونیاتم خلاصه می شود در تو و تو و تو...

به دوست داشتن فکر می کنم نتیجه اش می شود تو. به عشق فکر می کنم، تو می تراوی بیرون. به زندگی فکر می کنم، به تنهایی، به نیاز به فهمیده شدن، درک شدن، همراه داشتن، یاری شدن و به هرآنچه که باید باشد...

و تو به تنهایی همه را بس می شوی.

امّا چرا حساب کتاب ها درست نیست؟

دوست داشتن "او"هایم بی پروایم می کند و از خود بی خود. به ابراز سوقم می دهد و بیان و گریبان چاک دادن...

پس چرا فکرهایم به دوست داشتن به جای ختم شدن به "او" ها به تو منتهی می شود؟

چه میخواهی بگویی؟!

اینکه دوست داشتن فقط برای توست؟

اینکه سرچشمه تویی؟

اینکه من تنها مدعی دوست داشتنت هستم؟

یا اینکه چون تو را نیافتم سرم با "او"هایم گرم است؟

کدام؟!

 

 

۹۵/۱۱/۱۹
مهدیه عباسیان

تمرین نوشتن

نظرات  (۷)

چون تو را نیافتم سرم با "او"هایم گرم است .....................
پاسخ:
...
انقدر نمی نویسی ذوق مرگ میشم وقتی ستاره وبلاگتو می بینم که روشن شده:)
پاسخ:
:)
ان شاءالله خواهم نوشت...
من هم تازگی ها کمی درگیر این حس شدم
واقعا حس عجیب و غریبیه
تا نچشی ندانی
پاسخ:
واقعا حس عجیبیه و به شدت به فکر فرو برنده... طوری که حاضری دورت یه پیله بکشی و همه چیز رو کند و کاو کنی...
۲۰ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۱۵ عَقـایِدِ یِکــ رِضــا
حس بدیه
منم دچارش شدم :(
پاسخ:
اون قدرها هم به نظرم بد نیست...
احساس می کنم یه مواجهه درونیه برای تعیین جایگاه خدا و دونستن چند چند بودن با خودمون...
۲۱ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۵۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
از"او" ها باید به "تو" برسیم.
پاسخ:
اینم درسته... ولی "تو" باید همیشه باشه...
چرا اخه اینجا استیکر نداره ;) D:


پاسخ:
به... مهدخت خانووم...
:)

سلام علیکم

چه خوب فرمودید! نکند فقط مدعی باشیم.

پاسخ:
سلام
لطف دارید. ممنون از وقتی که گذاشتید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">