رگبرگ های سیاه

برگ های سبز با رگبرگ های سفید، باعث میوه دادن درختان می شوند ؛ و برگ های سفید با رگبرگ های سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

رگبرگ های سیاه

برگ های سبز با رگبرگ های سفید، باعث میوه دادن درختان می شوند ؛ و برگ های سفید با رگبرگ های سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

رگبرگ های سیاه

هدف از ساختن این وبلاگ، ایجاد مکانی برای اشتراک خوانده ها و آموخته هاست.

بایگانی

آن گوشه دنج سمت چپ - مهدی ربی

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۰۲ ب.ظ

عنوان: آن گوشه دنج سمت چپ
نویسنده: مهدی ربی
نشر:  چشمه
تعداد صفحات: 104
سال نشر: چاپ ششم 1398

مجموعه 13 داستان با موضوعاتی متفاوت که از نظر من داستان‌های ابتدایی با قوت بیشتری ظاهر شده بودند. داستان‌هایی گاه فوق العاده و حیرت انگیز و گاه معمولی...

 

- گاهی این را که برای دوست داشتن هم باید تلاش کرد، نمی‌فهمم. تلاش‌های یک طرفه. این که دوست داشتن به شکل ناگهانی و غیر قابل کنترلی در یک طرف رشد کند، بزرگ شود و دیگری اصلا بی خبر باشد یا بی تفاوت. رنجی که باعث رشد خود به خودی یک طرف و کوچک شدن بی دلیل طرف مقابل می‌شود.

 

* داستان‌های کوتاه را برای وقت‌هایی اندکی که دلت می‌خواهد مطالعه کنی دوست دارم.

** نویسنده در بعضی از داستان‌ها به مسائلی توجه کرده بود که هیچ وقت به آن‌ها فکر نکرده‌ایم.

*** لذت بردم...

 

 

۹۹/۰۷/۰۶
مهدیه عباسیان

مهدی ربی

نشر چشمه

نظرات  (۱)

سلام علیکم

سپاس بابت معرفی کتاب. «کاکا کرمکی» و «آبنبات هل‌دار» را خواندم. بابت معرفی آن کتاب‌ها هم سپاسگزارم. حالا هم دارم «آبنبات دارچینی» را می‌خوانم. نمی‌دانم این کتاب مقدم بود یا «آبنبات پسته‌ای».

پاسخ:
سلام
چقدر خوب‌. دوست دارم نظرتون رو در مورد کتاب کاکا کرمکی بدونم‌.
فکر‌ میکنم کتاب آب نبات پسته ای بعد از آبنبات هل دار هست ولی خب به قوت کتاب اول نبودن از نظر من. 
خواهش میکنم‌.
من از توجه شما ممنونم‌.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">