رگبرگ های سیاه

برگ های سبز با رگبرگ های سفید، باعث میوه دادن درختان می شوند ؛ و برگ های سفید با رگبرگ های سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

رگبرگ های سیاه

برگ های سبز با رگبرگ های سفید، باعث میوه دادن درختان می شوند ؛ و برگ های سفید با رگبرگ های سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

رگبرگ های سیاه

هدف از ساختن این وبلاگ، ایجاد مکانی برای اشتراک خوانده ها و آموخته هاست.

بایگانی

روابط سالم - هنری کلاود

دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۳ ب.ظ

عنوان: روابط سالم
نویسنده: هنری کلاود - جان تاون سند
نشر:  صابرین
تعداد صفحات: 238
سال نشر: چاپ اول 1393

کتاب روابط سالم نکات مهمی را در مورد تشخیص اشخاص سالم از ناسالم و تبدیل شدن به انسانی سالم ارائه می‌کند.

 

* این کتاب را  چند ماه پیش در یکی از اپلیکیشن‌های مطالعه کتاب، خواندم. هر بار نوشتن در مورد آن را به بعد موکول می‌کردم چون می‌دانستم بخش‌های زیادی است که می‌خواهم عینا از کتاب به این جا منتقل کنم ولی نمی‌دانم چرا هیچ اثری از یادداشت‌ها و هایلایت‌هایم باقی نمانده است. در نتیجه بخش‌هایی از کتاب که به نظرم طلایی بودند، برای درج در وبلاگ دیگر در دسترسم نیستند.

** برای من کتاب مفیدی بود. با مثال‌های کاربردی نقص‌های انسان را به خوبی به خود او نشان می‌دهد و باعث می‌شود بتوانیم موضع مناسبی در برابر خودمان و دیگران داشته باشیم.

*** یکی از نکات جالب برای من در مورد این کتاب توجه ویژه به بعد معنوی و مخصوصاً خداوند بود. در بخش‌های زیادی به این موضوع اشاره شده بود که برای سالم بودن باید شبیه خدا شد.

**** بنظرم این کتاب می‌تواند جزو کتاب‌هایی باشد که لازم است گه گاه به آن مراجعه کرد، یا حداقل در هنگام مطالعه خلاصه‌ای از آن برداشت تا اگر هایلایت‌هایمان پرید، اینگونه نشود...

 

 

۹۹/۰۷/۱۴
مهدیه عباسیان

روابط سالم

نشر صابرین

نظرات  (۱)

سلام علیکم

سپاس بابت معرفی کتاب.

با این توصیفات، باید کتاب مفید و خواندنی باشد.

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
ممنون از شما و وقتی که میگذارید.
برای من مفید بود. من رفتارهایی رو داشتم و دارم که همیشه فکر می‌کردم جزو صفات خوبم هستن. اما با مطالعه این کتاب متوجه ناسالم بودنشون شدم‌...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">