رگبرگ های سیاه

برگ های سبز با رگبرگ های سفید، باعث میوه دادن درختان می شوند ؛ و برگ های سفید با رگبرگ های سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

رگبرگ های سیاه

برگ های سبز با رگبرگ های سفید، باعث میوه دادن درختان می شوند ؛ و برگ های سفید با رگبرگ های سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

رگبرگ های سیاه

هدف از ساختن این وبلاگ، ایجاد مکانی برای اشتراک خوانده ها و آموخته هاست.

بایگانی

دوستت دارم هایم

چهارشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۰۷:۴۶ ب.ظ

 دستمال را بر می دارم، گرد و خاک روی میزها و آینه ها را تمیز می کنم و جایشان دوستت دارم می گذارم. خانه را جارو می کنم و دوستت دارم هایم را می پاشم روی فرش های تمیز. به غذای در حال پخت ِروی گاز سر می زنم و چاشنی دوستت دارم اش را اندازه می کنم. جوراب هایت را بر میدارم و با دوستت دارم هایم کوک می زنم. دمنوش دوستت دارم را دم می گذارم تا بیایی. می آیی و دوستت دارم هایم را می نوشی و شام نخورده، از خستگی خوابت می برد. دوستت دارم هایم را مثل پتویی رویت می اندازم. دوستت دارم هایم را مانند بوسه ای روی پیشانی ات می کارم و شام را آماده می کنم. 

زندگی را پر کرده ام از دوستت دارم هایم. دوستت دارم هایم را گذاشته ام لا به لای لباس های تا شده ی توی کشو. بین صبحانه ای که هر روز می بری. تو را بی آنکه بدانی با دوستت دارم هایم بدرقه می کنم و با تمامشان به انتظارت می نشینم.

زندگی را پر کرده ام از دوستت دارم هایم. نه! تو زندگی را پر کرده ای برایم با دوست داشتنی بودنت...

 


 

۹۷/۱۰/۱۲
مهدیه عباسیان

تمرین نوشتن

نظرات  (۳)

ای جان 😍
پاسخ:
:)

۱۶ دی ۹۷ ، ۰۳:۳۳ شرف الدین
من خیلی وقت بود اینجا سر نزده بودم مع الاسف
 
هرچند معمولا مطالب خیلی شخصی برام جذاب نیست ولی اگر به چشم "روایت زنانه از زندگی" نگاه کنم جالب و مفید میشه


چه خوب که اینقدر برای وبلاگ اهمیت قائلید
پاسخ:
بله. هر نوشته و یا هر داستان روایتی جدید از زندگیه که می تونه مفید باشه.

وبلاگ یه مکان دنج و آروم و مناسب هست برای نوشتن در این آشفته بازار دنیای مجازی این روزها. بخصوص برای کسانی که دوست ندارند در خفا بنویسند  و هر نوع مخاطبی رو هم پذیرا نیستند. برای چنین مکانی که مخاطبان خاص دارد باید اهمیت قائل بود.
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود!
داریم قشنگ تر از این متن مهدیه جان نویس؟
دوستش داشتم این متنو
پر بود از حس خوب و امید
بنویس همچنان مهدیه جانم ما حظ کنیم
پاسخ:
:)
عزیز ِ من...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">