رگبرگ های سیاه

برگ های سبز با رگبرگ های سفید، باعث میوه دادن درختان می شوند ؛ و برگ های سفید با رگبرگ های سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

رگبرگ های سیاه

برگ های سبز با رگبرگ های سفید، باعث میوه دادن درختان می شوند ؛ و برگ های سفید با رگبرگ های سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

رگبرگ های سیاه

هدف از ساختن این وبلاگ، ایجاد مکانی برای اشتراک خوانده ها و آموخته هاست.

بایگانی

تقلا

چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸، ۰۶:۳۵ ب.ظ

وقایع این روزها را همراه کن با تنهایی بی پایان و سکوت کر کننده ای که در آن گرفتارم. همگی دست به دست هم گلویم را می فشارند و من جز دست و پا زدن کاری از دستم بر نمی آید...

 

 

 

۹۸/۱۰/۱۸
مهدیه عباسیان

تمرین نوشتن

نظرات  (۱)

خیلی نوشته هات قشنگن مهدیه جون، سعی میکنم با فاصله ی زمانی طولانی ب وبلاگت سر بزنم، ک هر وقت میام یه عالمه متن واسه خوندن داشته باشم،،،، با این ک مدت زیادی بود نیومده بودم ولی تعداد نوشته هات کم بودن....کم کاری نکن مهدیه جون، بیشتر بنویس،،،، یا نکنه برا خودت مینویسی و تو وبلاگ نمیذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
آزین
آزین...
امان از دست تو
این روزا دچار خود سانسوری شدم. یه سری حس ها رو نمیدونم چرا سرکوب میکنم و به سری حس ها نمیدونم چرا بها نمیدم. ولی چشم. به روی چشم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">