رگبرگ های سیاه

برگ های سبز با رگبرگ های سفید، باعث میوه دادن درختان می شوند ؛ و برگ های سفید با رگبرگ های سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

رگبرگ های سیاه

برگ های سبز با رگبرگ های سفید، باعث میوه دادن درختان می شوند ؛ و برگ های سفید با رگبرگ های سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

رگبرگ های سیاه

هدف از ساختن این وبلاگ، ایجاد مکانی برای اشتراک خوانده ها و آموخته هاست.

بایگانی

اردیبهشتی دیگر

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۳۹ ق.ظ

این روزها کمتر برایت می‌نویسم و به جای‌اش بیان کردن را بیشتر تمرین می‌کنم. سعی می‌کنم گم شدن در آغوشت و حرف‌های ناب را در گوشت زمزمه کردن را هر روز تمرین کنم. هر روز برایت از دوست داشتنم بگویم. هر روز و هر روز و هر روز...

دوباره نیمه اردیبهشت رسید و سپری شد. و من چقدر خوشحالم. از زیاد شدن عمر روزهای خوبمان. از قدمت رابطه‌مان. می‌دانستی هر روزی که می‌گذرد، یک روز به افتخار تو را داشتنم اضافه می‌شود؟

شاید گاه کم بنویسم و گاه زیاد... نمی‌دانم... اما قول می‌دهم هر روز از دوست داشتن سرشارت کنم، قدر لحظات بی‌تکرارمان را بدانم و هیچ وقت دست از زمزمه‌های عاشقانه برندارم... عزیزِ دوست داشتنی من...

 

 

۹۹/۰۲/۲۳
مهدیه عباسیان

تمرین نوشتن

نظرات  (۲)

:)

پاسخ:
:)

وای مهدیه جون چقدر همسرت خوشبخته از داشتنت،،، چقدر احساستو بیان میکنی

پاسخ:
:)
مرسی عزیزم
کاش می شد به خودش بگی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">