رگبرگ های سیاه

برگ های سبز با رگبرگ های سفید، باعث میوه دادن درختان می شوند ؛ و برگ های سفید با رگبرگ های سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

رگبرگ های سیاه

برگ های سبز با رگبرگ های سفید، باعث میوه دادن درختان می شوند ؛ و برگ های سفید با رگبرگ های سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها

رگبرگ های سیاه

هدف از ساختن این وبلاگ، ایجاد مکانی برای اشتراک خوانده ها و آموخته هاست.

بایگانی

یک روز، چند روز است؟

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۵۰ ق.ظ

در بدترین حالت خودم هستم. سرم درد می‌کند و بند بند ِ انگشت‌هایم. معده‌ام می‌سوزد و در هم می‌پیچد. انگار تمام مدت در حال حمل چاقویی فرو رفته در کمرم هستم. نه وقتی نشسته‌ام سرحالم و نه وقتی دراز کشیده‌ام. دو قدم راه رفتن با این ماسک‌های به درد نخور، چیزی جز نفس تنگی و فرو تر رفتن چاقو در کمر را برایم به همراه ندارد. همه این‌ها را بگذارید کنار ناراحتی و ناباوری‌ای که از ناتوان شدن دارم. و عذاب وجدان... در برابر اوی مهربان ِ صبوری که تمامِ بارها و کارهای زندگی، این روزها تماماً بر دوش اوست.

 

جسم‌ام کاملا در حال تصرف توسط موجود کوچکی است تا جان بگیرید. تا به زندگی‌مان بیاید و تبدیل‌مان کند به یک خانواده. موجودی که بتوانیم خودمان را تمام و کمال فدایش کنیم.

 

این روزها، برایم کش می‌آیند. هفته‌ای بر من می‌گذرد تا تازه به شب برسم؛ و هفته‌ای جدید شروع می‌شود تا صدای اذان صبح توی خانه بپیچد. ولی تمام ِ تمام ِ این سختی‌ها و روزهای شدیدا طولانی، تمامِ شب‌هایی که صبح نمی‌شوند، تمام دردها و دل‌آشوبه‌ها، فدای جان گرفتن این موجود دوست داشتنی...

 

 

۹۹/۰۳/۲۲
مهدیه عباسیان

تمرین نوشتن

نظرات  (۴)

۲۲ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۴۷ ...:: بخاری ::...

نزدیکتر شدن هر لحظه ات به بهشت، نوش جان...

پاسخ:
ممنون :)

سلام مهدیه ی جان :) 

هر چند خارج از این فضا تبریکامو گفتم ولی اینجا هم بمونه یادگار که من خیلی خوشحالم از خاله شدن :) و بی صبرانه منتظر به دنیا اومدنش هستم

و براتون بهترین ها رو از خدا میخوام

پاسخ:
سلام عزیز دل :)
ازت ممنونم که این قدر کنارمی... قشنگ کنار خودم حس ات می کنم و خوشحالم که دارمت...
منم برات بهترین ها رو از خدا می خوام مهربون جان.

سلام دوست 

خیلی خیلی برات خوشحالم و بیشتر از تو برای اون کوچولویی خوشحالم که مامان فهمیده و باسوادی مثل تو داره 

امیدوارم همیشه همیشه از بودنش کیف کنی 

پاسخ:
سلام عزیزم.
قربونت برم. همیشه لطف داری بهم.
ممنونم ازت...

سلام علیکم

تبریک عرض می‌کنم.

امیدوارم توان شما و شیرینی‌های این روزها برایتان روزافزون باشد و سختی‌ها کمتر و کمتر بشوند.

خداوند یاورتان!

پاسخ:
سلام
ممنونم
لطف دارید. تشکر...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">